Loading...

Partneři projektu

Generální partner
Hlavní partner
Zakladatel
Záštita a partner
Odborný garant
Auditor
Partneři
Hlavní mediální partneři
Mediální partneři

CRIF - Czech credit bureau

Společnost CRIF – Czech Credit Bureau, a. s poskytuje svým klientům webovou aplikaci Cribis, která je spolehlivým datovým zdrojem obsahujícím informace o více než 10 milionech podnikatelských subjektů a fyzických osob z České a Slovenské republiky čerpající z více než 43 hlavních, přehledně unifikovaných a komplexních informačních zdrojů. Aplikace Cribis každému uživateli umožňuje především řídit jeho rizika v obchodních vztazích. Z aplikace Cribis čerpá vybraná data portál www.informaceofirmach.cz určený podnikatelům pro bezplatné prověřování základních informací o jejich obchodních partnerech. Společnost také přináší svým klientům komplexní řešení pro oblast řízení úvěrových rizik a pod značkou iRating pokročilé nástroje pro hodnocení ekonomického stavu, jak komerčních, tak nekomerčních společností nebo také municipalit. CRIF – Czech Credit Bureau je zároveň organizátorem největších českých úvěrových registrů, Bankovního registru klientských informací a Nebankovního registru klientských informací. Společnost CRIF – Czech Credit Bureau, a. s. byla založena již v roce 2000. Jediným akcionářem společnosti je její mateřská společnost se sídlem v Itálii. Na Slovensku působí prostřednictvím své sesterské společnosti CRIF – Slovak Credit Bureau, s. r. o.

Agentura Helas

Agentura Helas byla založena v roce 1997 s cílem sdružovat české podnikatelky a podnikatele, vytvářet obchodní příležitosti a rozvíjet vztahy mezi podnikateli a ekonomickými odborníky. K jeho naplňování jí slouží projekty, za nimiž stojí – Helas New Encounters Club, Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club, Ocenění Českých Podnikatelek a Ocenění Českých Lídrů. Produkčně Agentura Helas zajišťuje také projekt Exportní cena DHL UniCredit. Cílem všech projektů, které spojuje myšlenka a vize „Budujeme hrdé Česko“, je kultivování českého podnikatelského prostředí, podpora a ocenění českých firem s důrazem na etický byznys. Agentura Helas svým klientům nabízí také služby v oblasti organizace společenských setkání, konferencí a akcí „na klíč“ v rámci celé České republiky. Součástí těchto služeb je výběr a doporučení vhodné lokality, technické zabezpečení akce, catering, personální servis a další služby spojené s její realizací. Pro své zákazníky Agentura Helas zajišťuje i další doplňkové služby, a to zejména v oblasti PR, marketingu, reklamy, grafiky a designu, nového call centra. Jedná se o velmi individuální služby, které využívají i nadstandardního rozsahu aktivit agentury a skutečnosti, že se jejích klubových aktivit každoročně zúčastní kolem 2500 firem a jejich majitelů. Díky tomu umožňuje svým klientům zviditelnit se v cílové skupině zákazníků, představit své služby jako lídr a hybatel, zvýšit své mediální povědomí a vytvořit prostor pro své obchodní aktivity. Současně s tím Agentura Helas zastupuje historické sály v Klášteře minoritů sv. Jakuba v Praze 1, které jsou ideálním místem pro společenská setkání, konference, semináře, koncerty nebo oslavy pro 10 až 300 osob.

nsg morison

NSG Morison je česká poradenská společnost, která poskytuje podnikům všech velikostí komplexní služby v oblasti auditu, daní, účetního a mzdového poradenství, znaleckých služeb, práva, podnikového a personálního poradenství. NSG Morison působí na českém trhu od roku 1993 a na slovenském trhu od roku 2004, tudíž letos slaví 25.výročí. Díky členství v mezinárodní asociace poradenských služeb Morison KSi, je NSG Morison schopna poskytnout své služby nejenom na českém, ale i ve světě. www.nsgmorison.cz

MasterCard

Pobočka MasterCard Europe v ČR (v Praze) je zástupcem společnosti MasterCard® Euro-pe SA, evropské divize společnosti MasterCard International. MasterCard International spravuje komplexní portfolio známých a široce přijímaných značek platebních karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro.Jako organizace sdružující více než 25 000 finančních institucí poskytuje MasterCard služby malým i velkým podnikům a zákazníkům ve více než 210 zemích světa. V Evropě jde o více než 9 000 členských finančních institucí, mezi které patří také všechny významné bankovní domy v České republice. Česká republika patří do regionu „Centrální a východní Evropa“ společně např. se Slovenskem, Polskem, Maďarskem, Chorvatskem, Slovinskem, Bulharskem, atd. - celkem 15 zemí.Společnost si udržuje prvenství v kvalitě a inovacích a nabízí širokou škálu platebních řešení v tradičních „kamenných“ obchodech, ale i virtuální sféře. Její množstvím ocenění vyznamenaná reklamní kampaň Priceless, která v současné době běží v 50 jazykových mutacích ve 108 zemích světa, dává značkám MasterCard skutečně globální dosah.Karty společnosti MasterCard jsou s více než 36 milióny akceptačními místy a 1 milionem bankomatů nejšířeji akceptovanými platebními kartami na světě.

ČESKÁ MINCOVNA

Česká mincovna sídlící v Jablonci nad Nisou je tradičním českým výrobcem a prodejcem pamětních mincí a medailí již 25 let. Navázala tak na dlouholetou tradici ražby mincí na území Čech, Moravy a Slezska. Po celou dobu své existence je výhradním dodavatelem oběžných a pamětních mincí pro potřeby České národní banky. Je jedinou tuzemskou mincovnou oprávněnou razit mince pro centrální banku. Česká mincovna razí vlastní emise pamětních medailí, replik historických mincí, žetonů a zabývá se také distribucí zlatých investičních slitků.

Microsoft

Microsoft je přední výrobce technologií pro svět, ve kterém jsou mobilita a cloud na prvním místě. Naší misí je umožnit každému člověku a každé organizaci na světě dokázat více. Microsoft Corporation vznikla před více než 40 lety - v dubnu roku 1975. Česká pobočka zahájila činnost v roce 1992. Na podzim 2015 jsme se spolu s pražskou divizí Skype přestěhovali do nového světa práce - kanceláře vytvořené pro svět práce odkudkoli. V červenci 2016 spojila česká pobočka síly se slovenskou a vznikl Microsoft Česká republika a Slovensko. Na podzim 2016 bylo v Praze otevřeno vývojové centrum Microsoft Dynamics. Naší vizí je inspirovat naše zákazníky, jednotlivce i organizace v České republice i na Slovensku, aby pomocí digitálních technologií dokázali měnit svět.

TRIVI

V roce 2002 jsme založili Invia.cz a díky tomu víme, jak "bolí" špatně zpracované účetnictví a ztrácení se v povinnostech. Postupně jsme vybudovali úspěšnou společnost a naštěstí také vychytali systém finančního řízení. Ten jsme pak aplikovali na další projekty - třeba vzdělávací síť EDUA Group, kam patří Caledonian School i oblíbený Tutor. Našim cílem je využití automatizace ve všech účetních a daňových procesech - vůči klientům i ve vlastní práci. Nezatěžujeme chytré hlavy účetních rutinou, kterou může vyřešit program. Automatizujeme účetnictví vlastními technologiemi tak, aby pomáhalo řídit podnikání. Účetní v Trivi se díky tomu zaměřují na to podstatné - na práci s podnikatelem a jeho výsledky. A teď bychom rádi pomohli i Vám.

FARMAX

Farmaceutická divize SVUS byla založena 1. května 1992 jako divize s nejlepší perspektivou na půdě dřívějšího sklářského výzkumného ústavu, s tradicí datující se k roku 1923, kdy zde byl založen Státní výzkumný ústav sklářský, který se zabýval výzkumem sklářských technologií – od toho název SVUS. Později byl název SVUS doplněn o slovo Pharma, vzhledem k posunu podnikatelské činnosti směrem k farmacii. Původní prostory výzkumného ústavu, takzvané „bezprašné“ provozy, byly – po nezbytné adaptaci tak, aby vyhověly požadavkům na čisté prostředí třídy D – velmi vhodné k využití pro farmaceutický průmysl, včetně primárního balení nesterilních lékových forem. Cílem bylo co nejvíce vyhovět požadavkům rychle se rozšiřujícího domácího i zahraničního trhu léčiv, doplňků stravy a kosmetiky.

Franchising.cz

CzechTrade

CzechTrade je stabilním partnerem českých vývozců. Jeho hlavním cílem je efektivní pomoc při jejich pronikání na zahraniční trhy. Nabízené služby pokrývají oblast poradenství a služeb zahraničních zastoupení, informačních služeb, marketingové podpory v zahraničí a vzdělávání. CzechTrade disponuje sítí téměř 50 zahraničních kanceláří na 5 kontinentech. Zástupci těchto kanceláří působí přímo v jednotlivých teritoriích, mají bohaté zkušenosti s obchodováním v dané zemi a znají specifika daného trhu. Výsledkem je komplexní podpora vývozců, která firmám zkracuje dobu vstupu na daný trh a zefektivňuje aktivity směřující k dalšímu rozvoji firmy v zahraničí. CzechTrade přistupuje ke svým klientům vždy podle jejich individuálních potřeb. V zahraničí je CzechTrade partnerem pro společnosti, které hledají obchodního partnera v České republice.

Dermacol

DERMACOL – S LÁSKOU KE KRÁSE MĚNÍME SVĚT JIŽ 51 LET Původní česká značka Dermacol, která už víc než půl století zdokonaluje a pečuje o krásu žen, vznikla v roce 1966 ve Filmovém studiu Barrandov spojením odborníků na filmový make-up a dermatologů z Ústavu lékařské kosmetiky. První a dodnes nejúspěšnější výrobek extrémně krycí Dermacol Make-up Cover byl uveden na celý evropský trh. Slovo „dermacol“ se stalo v tehdejším Československu synonymem pro make-up obecně. Důvodem byla jedinečnost voděodolného a vysoce krycího make-upu, který se vyráběl v desítkách odstínech a dodnes se na něj spoléhají ženy po celém světě. Licence na tento výrobek se podařila v roce 1969 prodat až do Hollywoodu. Dermacol se tedy pyšní tím, že krása mnohých filmových hvězd má svůj původ v Dermacol kosmetice z Prahy. Dnešní společnost Dermacol je dynamickou českou rodinnou firmou pečující s úctou o tento odkaz. Manželé Věra a Vladimír Komárovi ho rozvíjí v obdivuhodném příběhu tří generací, ve kterém se tradice snoubí s inovací, národní hrdost s pýchou a láska ke kráse s ambicí vyrábět ty nejkvalitnější kosmetické produkty. Dermacol je nejúspěšnější českou kosmetickou značkou, která se vyváží do více než 60 krajin po celém světě. Mezi nejúspěšnější exportní státy patří USA, Saudská Arábie, Brazílie, Vietnam, Sýrie, Palestina, Katar, ale i Německo či Polsko. Inzerce

JK JITKA KUDLÁČKOVÁ

JK Jitka Kudláčková Rodinná firma, založena v roce 1991. Výroba a design vlastních autorských kolekcí šperků, osobní přístup k zákazníkům, poradenství v oblasti nošení šperků, individuální zakázkové práce. JK pracuje s důrazem na vysokou kvalitu provedení a ušlechtilé materiály jako je zlato a přírodní kameny a perly. Širokou nabídku šperků JK doplňují švýcarské hodinky renomovaných značek. Reprezentativní prodejna se zlatnickou dílnou v budově Filadelfie v Praze 4 a internetový obchod na adrese www.jk.cz

Svět Průmyslu

BREE

Nemáme každý něco, co nás posouvá dopředu? To, co z nás dělá to, co jsme? Co nás těší, pro co žijeme, do čeho dáváme vše? Povolání, vášeň, téma, které nás nepustí, pro které hoříme... My u BREE hoříme pro tašky. Jsme rodinný podnik, máme to v krvi. Rodiče dnešní generace majitelů, Wolf Peter a Renate Bree, si splnili svůj sen s úsporami pouhých 10.000 marek tak, že přivedli na svět kolekci BREE. Dnes nalezneme BREE tašky na více než 700 prodejních místech po celém světě. Ale naši centrálu najdete už od počátků v Isernhagenu, u Hannoveru, Dolní Sasko. Zde máme široký a jasný výhled a okolo věje severoněmecký vítr, který nám fouká okolo nosu. Stará se o to, že v našich kolekcích BREE nemají místo žádné tretky. Tašky BREE jsou ovlivněny nápady našeho vizionářského zakladatele firmy. Hořely po kvalitě, dlouhověkosti a čisté moderně. Hodnoty, které také dnes, znovu, více než kdy jindy, určují chování všech našich spotřebitelů. BREE nikdy nemusela následovat ducha doby, vždy jsme zanechávali vlastní stopy. Milujeme tašky.

Auto Průhonice - autorizovaný dealer vozů Volvo

Společnost Auto Průhonice a. s., autorizovaný dealer vozů Volvo, vznikla v roce 2009. Během následujících dvou let přibyly do našeho portfolia další dvě pražské pobočky – Auto Stodůlky a Auto Dejvice – díky čemuž jsme se stali lehce dostupným partnerem pro zákazníky z celé Prahy. Před necelými dvěma roky jsme také otevřeli sesterskou společnost Auto Cardion v Brně na Heršpické ulici. Dnes jsme se čtyřmi dealerstvími největším a nejúspěšnějším hráčem v prodeji a servisu osobních vozů značky Volvo v ČR. Stále vymýšlíme, inovujeme a v život uvádíme unikátní služby, které našim zákazníkům maximalizují uživatelský komfort a spokojenost. Spokojený zákazník je mantrou našich dealerství. Zastavte se, ať už se svým vozem Volvo a nebo naopak pro něj… či jen na dobrou kávu a vyzkoušejte naše skvělé služby v jedné z našich poboček.

TLC

TLC – jazyky a Soft Skills pro náročné Učíme Soft Skills a jazyky. Tlumočíme a překládáme. Zaměřujeme se na firmy a na potřeby zaměstnanců, manažerů i celých projektů. Jsme jejich partnery. Uvědomujeme si svou zodpovědnost za ně. Nestavíme na náhodě a smyšlenkách. Naše práce má strukturu, řád, výsledky a smysl. Analyzujeme Nikdy vám do ruky nedáme katalog a neřekneme: Vyberte si! Jsme tu od toho, abychom vás v oblasti jazyků a Soft Skills posunuli, kam potřebujete. Navrhujeme Díky své specializaci ve firmách víme, na co se soustředit. Řekneme vám, zda se zaměřit na detaily, nebo potřebujete komplexní pohled. Učíme, koučujeme, mentorujeme Lidé, kteří s vámi budou jednat, budou vás učit nebo směrovat, jsou pečlivě vybraní odborníci. Mají zkušenosti, mají empatii, jsou lidští. Překládáme a tlumočíme Umíme víc jak 200 jazyků. V týmu máme rodilé mluvčí. Umíme se přizpůsobit vašim požadavkům a potřebám čtenářů a posluchačů, ke kterým chcete mluvit. Posouváme vás i sebe Neustále si spolu s vámi ověřujeme, zda jsme pro vás přínosem. Ptáme se na zpětnou vazbu a umíme s ní dále pracovat. Jsme partner, který přemýšlí. Který je kritický. Který staví na zkušenostech, analýzách, zdravém rozumu a lidskosti. Poznejme se

presentigo

PRESENTIGO je rychle rostoucí česko-americký startup s pobočkami v San Franciscu, Bostonu, Praze a v Ostravě. Získali jsme investici od Rockaway Capital a mezi naše zákazníky patří Foxconn, E.ON, O2, UPC, Jet Set, Linet, Vítkovice a mnoho dalších. V herním enginu jsme vytvořili prezentační platformu nové generace, která rozšiřuje hranice tradičních prezentací do světa dotykových zařízení, interaktivity a 3D. To vše je propojeno s funkcemi pro marketing a sales. Nyní pracujeme i na VR projektech, které rozšiřují naši komplexnost a dokreslují technickou vyspělost a inovativnost našeho produktu.

Reg TV

blue holiday

Blue Holiday je marketingový portál prodávající zájezdy cestovní kanceláře Blue Sky Travel. Cestovní kancelář Blue Sky Travel byla založena v červnu 1999, dovolenou a služební cesty pro vás připravujeme tedy již více než 15 let. Naše zkušenosti v oblasti cestovního ruchu jsou ovšem několikanásobné. Zažijete pocit naprostého individuálního přístupu, poradenství a pomoci s výběrem nejlepších nabídek a cen. Koupí zájezdu od nás dostáváte vysoce nadstandardní 24 hodinový servis a finalistky Ocenění Českých Podnikatelek a hosté galavečera až 20 % slevu na vybrané zájezdy. Velmi rádi vás také přivítáme v našem showroomu v Loretánské 13, Praha 1, kde můžete shlédnout bohatou obrazovou dokumentaci vybraných letovisek. Naši pracovníci, kteří je mnohokrát navštívili, vám osobně poradí, doporučí a zařídí vše, podle vašich preferencí a zájmů. Jsme připraveni splnit všechna vaše individuální přání a představy o dovolené.

Ogilvy Public Relations

Věříme v budování značek. Věříme, že značky pro komunikaci potřebují výjimečné nápady. Jsme tady proto, abychom takové nápady dokázali svým klientům přinášet a abychom je realizovali v nejvyšší možné kvalitě. Máme hráče na všechny komunikační nástroje, ale neznamená to, že je nutíme hrát všechny a současně. Know how jedné z největších komunikačních sítí na světě, úzké propojení mezi specialisty nejen uvnitř agentury, ale i s ostatními agenturami sítě, důraz na silnou strategickou analýzu, to jsou naše nesporné výhody. Řekněte nám, čeho chcete se značkou dosáhnout nebo jaký problém potřebujete vyřešit. My v Ogilvy se do toho rádi pustíme. Milujeme svoji práci.

Trade

DHL

DHL – Logistická společnost pro celý svět DHL je přední světová značka v logistice. Rodina divizí DHL nabízí bezkonkurenční portfolio logistických služeb od vnitrostátní a mezinárodní balíkové přepravy, online zajišťované přepravy a řešení pro internetové obchody, přes pozemní, leteckou a námořní přepravu, až po řízení průmyslových dodavatelských řetězců. Díky více než 350 000 zaměstnanců ve více než 220 zemích a územích po celém světě spojuje lidi a podniky bezpečným a spolehlivým způsobem a napomáhá volnému běhu globálního obchodu. Díky specializovaným řešením pro růstové trhy a odvětví, včetně technologií, biologických věd a zdravotní péče, energetického, automobilového průmyslu či maloobchodu, prokázané angažovanosti ve společenské odpovědnosti a nepřekonané přítomnosti na rozvíjejících se trzích lze DHL bezesporu prohlásit za „Logistickou společnost pro celý svět“. DHL je součástí skupiny Deutsche Post DHL Group. V roce 2016 vygenerovala skupina tržby přes 57 miliard EUR.

Age

ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR

AMSP ČR-Asociace malých a středních podniků a živnostníků České republiky byla založena v r. 2001 a je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR. Zastřešuje malé a střední podniky (MSP), živnostníky a dále spolky, cechy a sdružení zastupující konkrétní profesní zájmy malých podnikatelů. Prostřednictvím odborných výborů je připomínkovým a podpůrným místem pro exportní politiku, výzkum, vývoj a inovace, financování, daně, sociální politiku, dotace a vzdělávání. Hlavní aktivity směřuje asociace do deseti skupin malého a středního podnikání: začínající podnikatelé, rodinné firmy, řemeslníci, ženy v podnikání, obchodní provozovny, malé restaurace, drobní pěstitelé, podnikatelé 55+, podnikání církve a podnikatelé na venkově. V každém z těchto segmentů vytváří AMSP ČR pro členy informační a legislativní servis. Specifickými službami jsou SOS útvar, který řeší šikanu drobných podnikatelů, nebo on-line poradny zaměřené na aktuální problematiku (EET, GDPR atd.). AMSP ČR vydává magazín Trade News, řadu podnikatelských manuálů a knih, odborné zpravodaje a spravuje devět portálů. Vyhlašuje každoročně soutěže o nejlepší rodinnou firmu, začínající podnikatele, podnikavé ženy, oceňuje nejlepší živnostníky na venkově, nejaktivnější cechy a poskytuje desítky záštit. AMSP ČR cíleně shromažďuje veškerá data o segmentu MSP, vydává vlastní analýzy, spravuje statistiky a provádí výzkumy. Disponuje tak nerozsáhlejší databankou mapující segment malého podnikání, kterou využívá jak členská základna, tak veřejné instituce, školy nebo média. Každoročně vyhlašuje program zaměřený na důležitou podnikatelskou oblast (Rok řemesel 2016, Rok venkova 2017, Rok rodinného podnikání 2018). Asociace je členem většiny vládních či resortních výborů.

Vodafone

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než třem milionům zákazníků. Od roku 2007 přináší Vodafone komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje více než milion firemních SIM karet. V roce 2012 byl Vodafone prvním operátorem na českém trhu, který začal účtovat hovory po sekundách. O rok později Vodafone představil Turbo Internet a začal rychlým mobilním internetem pokrývat venkov a menší města. V současnosti nabízí nejrychlejší a nejrozšířenější síť mobilního internetu na tuzemském trhu. Aktuálně se Vodafone soustředí na rozšiřování LTE do všech koutů České republiky. V roce 2016 získal Vodafone za svoje aktivity v CSR zlatý certifikát TOP Odpovědná firma roku. Jeho Nadace Vodafone již rozdělila více než 170 milionů korun. Za 10 let od svého založení se dostala na přední místa v hodnocení firemních nadací. Patří mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin.

mediarex

Mediarex Communications and Consulting je full servisová reklamní agentura zaměřená jak na ATL, tak na BTL. Na trhu působíme od roku 1992 a za tu dobu jsme získali řadu jak českých, tak zahraničních ocenění. Nabízíme kompletní servis v oblasti marketing, reklamy, digitálních komunikací, PR, výroby reklamních TV spotů, a filmové a multimediální produkce. Jsme tým kreativních lidí a profesionálů, jež za sebou mají mnoholeté zkušenosti v oblasti reklamy. K našim klientům máme vždy individuální přístup a navrhujeme vždy řešení šité na míru zaměřené na maximální dosažitelný výsledek.

Bonuss.cz

Inpublic Group

DENTALO

DENTALO je nově otevřená zubní klinika v centru Prahy, kde přistupujeme k péči o zuby jako k umění. Nabízíme unikátní komplex stomatologické péče včetně všech specializovaných oblastí stomatologie. Společně s akademickým malířem, panem Janem Pištěkem, propojujeme umění a stomatologii přímo v našich prostorách. Svou první návštěvu u nás můžete zahájit třeba jen kávou a prohlídkou tohoto jedinečného propojení.

FERTI CARE

Ferticare Prague je klinika reprodukční medicíny a gynekologie, kterou založil známý a uznávaný lékař Dr. Med. Petr Uher, Ph.D.. Navazuje na dlouholeté zkušenosti karlovarské pobočky Karlsbad Fertility a nabízí tak svým klientům jen ty nejlepší postupy proveřené časem. Dr. Petr Uher a jeho tým mají mnohaleté zkušenosti v oblasti reprodukční medicíny a genetiky nejenom v České republice, ale i v sousedních zemích. Spektrum poskytovaných služeb kliniky Ferticare Prague se pohybuje od základních gynekologických vyšetření nebo genetiky až po léčbu neplodnosti za pomoci nejnovějších laboratorních metod. Naše klinika pracuje vždy na nejvyšší lékařské úrovni a používá nejnovější laboratorní techniku v souladu s posledními vědeckými poznatky. Při tak citlivém a intimním tématu, jakou nedobrovolná neschopnost počít dítě přirozenou cestou představuje, hraje důvěra zcela zásadní roli. Tato projevená důvěra a odevzdání se do dobrých rukou je naprostým základem úspěchu na cestě k vytoužené rodině. Proto laskavá, precizní a především diskrétní podpora je pro nás naprostou samozřejmostí. Pro náš individuální přístup a rodinnou atmosféru kliniky si nás klienti velmi cení a my jim dokážeme plnit jejich konkrétní přání na cestě za vysněnou rodinou.

A11

ORGANIC WINES

Je skvělé, že kolem nás je čím dál více lidí, kteří mají rádi, kupují a tím i podporují BIO výrobky. Pro bližší představu bychom Vám rádi přiblížili filozofii našich vinařů, farmářů a dalších výrobců a také tu naši. BIO vinaři se při pěstování hroznů a výrobě vína vrací k tradičním staletími prověřeným postupům. Své hrozny pěstují v ekologicky čistém prostředí a hlavně svou činností nepřispívají ke znečišťování našich vod. Čistá voda je základ, protože tu do sebe hrozny vstřebávají a my ji potom pijeme. Hrozny se sbírají ručně. Hotové víno se díky kvalitním hroznům síří jen pomálu nebo vůbec a Vás potom ráno nebolí hlava (samozřejmě po přiměřené konzumaci). Chuť BIO vín je rozmanitá, bohatá a pestrobarevná jako sama příroda, ze které vína pochází, a díky šetrným postupům při výrobě si víno tyto vlastnosti uchová. Zde si vskutku můžete směle připít na zdraví!

Buddha-Bar Hotel Prague

Jedinečný hotelový koncept jde za hranice očekávání Buddha-Bar Hotel Prague***** Pětihvězdičkový butikový hotel, který v letošním roce vytvářel prostor pro klubová setkání OCP. Hotel poskytuje ubytování v 35 luxusních pokojích a 3 apartmá. Nachází se v živoucím srdci Prahy jen pár kroků od Staroměstského náměstí. Buddha-Bar Hotel Prague byl vůbec prvním otevřeným hotelem řetězce Buddha-Bar Hotels & Resorts, který je inspirovaný legendární značkou Buddha-Bar. Tento jedinečný hotelový koncept jde za hranice očekávání především díky podmanivé atmosféře, značkovému designu, vysoce osobnímu přístupu, špičkové technologii a originální fúzi vytříbených kulinařských chutí v 2 „eatmosphere“ restauracích - Buddha-Bar a Siddharta Café. Buddha-Bar Hotel Prague obdržel následující ocenění: • World Travel Awards – vítěz v kategorii „Czech Republic’s Leading Boutique Hotel 2016“, • Tripadvisor „Certificate of Excellence“ za roky 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, • Tripadvisor Hall of Fame 2015, • Tripadvisor Travelers‘ Choice 2015 – 7. nejpopulárnější hotel v České republice, • Tripadvisor Travelers‘ Choice 2014 – 3. nejlepší hotel v České republice, • Michelin Guide 2014, • jeden z top hotelů v anketě „Hot List Hotels 2009“ podle časopisu The Condé Nast Traveler, • jeden z nejlepších hotelů na světě v anketě „World´s Best Hotels“ podle časopisu The Luxury Travel Magazine, • jedna z 20 nejlepších líbánkových destinací v anketě „The 2009 Honeymoon Hot List“ podle časopisu The Holidays For Couples, • jeden z 10 nejromantičtějších hotelů na světě podle časopisu Readers´Digest. NOT JUST ANOTHER HOTEL, IT´S A LIFESTYLE...™ Provozován CPI Hotels, a.s.

BELVEC

Společnost BELVEC s.r.o. se pohybuje na českém trhu již od roku 1994. Jedná se o belgicko-českou obchodní společnost, kterou založili tři společníci: Andre (Belgie), Ludwina (Belgie) a Martin Kubišta (ČR), který je obchodním ředitelem a jednatelem společnosti pro Českou republiku. Belvec s.r.o. dodává dovážené zboží také na trh Slovenské Republiky, kde je výhradním distributorem společnost Impex Čechynce s.r.o. Čím se zabýváme Belvec s.r.o.Hlavní oblastí podnikání společnosti BELVEC s.r.o. je dovoz prvojakostních čokoládových cukrovinek z belgického království. Je specializována na výrobky producentů, jež patří již řadu let k největším evropským a světovým výrobcům s garantovaným belgickým původem a prvotřídní jakostí. Obchodní portfolio je rozšíreno i na dovoz dalších produktů, mezi něž patří sušenky a především výrobky mezinárodní kuchyně jako jsou "mexické" chipsy, salsy a placky, které se taktéž vyrábí v belgickém království. Mezi základní obchodované komodity patří také 100% přírodní citrusové štávy dovážené z Itálie. 1.8.2011 otevírá Belvec s.r.o. svoji prodejnu "Chocosky" ve Vodičkové ulici 31-Praha 1, v Myšák Gallery. Zde můžete zakoupit nejširší výběr dárkových bonboniér za bezkonkurenční ceny. V sortimentu naleznete i výrobky pro diabetiky.

XANTYPA

ZÁTIŠÍ GROUP

Zátiší Group je naše i Vaše společná rodina. Prošla obdobími plných zvratů a od založení v roce 1991 se rozrostla do čtyř pražských restaurací, po Evropě působícím Zátiší Cateringu a inovativní divizi Fresh &Tasty. Restaurace V Zátiší odhaluje svým hostům tajemství inovativní evropské kuchyně i kreativních exotických indických chutí. Kouzlu chutí restaurace Bellevue podlehnete na Smetanově nábřeží. Restaurace Mlýnec s velkou vášní podává české moderní speciality. V restauraci Žofín Garden najdete radost, uvolnění a svěží vánek zelené oázy na Slovanském ostrově. Zátiší Catering jsou profesionálové, kteří umí splnit tajné sny a přání. Organizují akce bez starostí - dopřejte si služby Zátiší Cateringu! Fresh & Tasty úspěšně proniklo do oblasti každodenního stravování. Je odborníkem na vyváženou stravu nejen pro dospělé ale i pro děti.

LIVE SIGNAL

EPRAVO.CZ

Česká pojišťovna

Česká pojišťovna má dlouhou a bohatou historii. Je nejstarším pojišťovacím ústavem v českých zemích a její tradice se odvíjí od 27. října 1827. I po 190 letech Česká pojišťovna zůstává inovativní firmou zakládající si na svých tradicích. To z ní činí silnou univerzální pojišťovací instituci poskytující jak individuální životní a neživotní pojištění, tak pojištění pro malé, střední a velké klienty v oblasti průmyslových, podnikatelských rizik a zemědělství. Právem je tak Česká pojišťovna považována za dlouhodobého lídra českého pojistného trhu. Pomáhali jsme v roce 1827, pomáháme i nyní Česká pojišťovna pomáhala již od svého vzniku, kdy podporovala sirotky po hasičích, kteří tragicky zahynuli při výkonu svého povolání. A četné dobročinné a veřejně prospěšné aktivity podporuje Česká pojišťovna i v současnosti. Překvapivá historie Nejznámější a největší historickou pojistnou událostí byl požár Národního divadla v roce 1881. Na jeho obnovu vyplatila Česká pojišťovna (tehdy První česká vzájemná Pojišťovna) 297 869 zlatých, což pro ni znamenalo velkou finanční ztrátu, zároveň však získala v očích českého národa značnou prestiž. Jednou z klientek pojišťovny byla i Ema Destinnová. Vedle významných osobností české historie, které měly u České pojišťovny sjednané pojištění, by se známá jména našla i v řadách zaměstnanců. Například v 70. letech 20. století v pojišťovně pracoval Josef Kinský, potomek významného šlechtického rodu založeného již ve 13. století.

Skupina ČSOB je vedoucím hráčem na trhu finančních služeb v České republice. Je dlouhodobým lídrem v několika segmentech trhu, obzvláště financování bydlení a investicích. Skupina ČSOB je součástí mezinárodní bankopojišťovací skupiny KBC, která aktivně působí především v Belgii a v regionu střední a východní Evropy (Česká republika, Slovensko, Bulharsko, Maďarsko). ČSOB poskytuje své služby všem klientským segmentům, tj. fyzickým osobám, malým a středním podnikům a korporátním a institucionálním klientům. V retailovém bankovnictví v ČR působí banka pod základními obchodními značkami – ČSOB, Era a Poštovní spořitelna. Klienti jsou obsluhováni prostřednictvím poboček ČSOB, Era finančních center a na obchodních místech České pošty (Poštovní spořitelna), kde jsou nabízeny i produkty a služby celé skupiny ČSOB. Firemní bankovnictví Firemní bankovnictví ČSOB se zaměřuje na podporu českých společností a podnikatelů s cílem být dlouhodobým a důvěryhodným partnerem v jejich podnikání. Našim klientům dodáváme moderní řešení v oblasti platebního styku, jejich růst podporujeme prostřednictvím bohaté palety úvěrových produktů pro financování jak provozních potřeb, tak investičních záměrů. Proč právě ČSOB • Jsme bankou s dobrou fyzickou dostupností v rámci České republiky. • Máme vysoce profesionální tým bankéřů. • Navštívíme vás v sídle společnosti. • Poskytujeme poradenství a řešení šitá na míru klienta. Pro všechny skupiny klientů máme komplexní portfolio finančních služeb poskytovaných bankou a dalšími členy finanční skupiny (ČSOB Leasing, ČSOB Factoring, ČSOB Pojišťovna, ČSOB Penzijní společnost a ČSOB Asset Management).

MPO

Ministerstvo průmyslu a obchodu je ústředním orgánem státní správy pro: průmyslovou politiku, energetickou politiku, obchodní politiku v kontextu jednotného trhu EU, proexportní politiku, tvorbu jednotné surovinové politiky a využívání nerostného bohatství; podporu podnikání a investování v oblasti zpracovatelského průmyslu i průmyslového výzkumu a vývoje, techniky a technologií včetně využití evropských fondů v této oblasti; vnitřní obchod a ochranu zájmů spotřebitelů v kontextu evropské spotřebitelské politiky; podporu malých a středních podniků, s výjimkou regionální podpory podnikání, a pro rozvoj živnostenského podnikání a využívání evropských fondů v této oblasti; technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví; elektronické komunikace a poštovní služby. Ministerstvo průmyslu a obchodu je ústředním orgánem státní správy ve věcech komoditních burz s výjimkou věcí náležejících do působnosti ministerstva zemědělství. Ministerstvo průmyslu a obchodu koordinuje přípravu legislativy a implementace evropského práva v působnosti resortu; koordinuje zahraničně obchodní politiku ČR ve vztahu k jednotlivým státům; zabezpečuje sjednávání dvoustranných a mnohostranných obchodních a ekonomických dohod včetně komoditních dohod; realizuje obchodní a ekonomickou spolupráci s ES, ESVO, OECD, WTO a jinými mezinárodními organizacemi a integračními seskupeními; řídí a vykonává činnosti spojené s uplatňováním licenčního režimu v oblasti hospodářských styků se zahraničím, posuzuje dovoz dumpingových výrobků a výrobků dvojího užití a přijímá opatření na ochranu proti dovozu těchto výrobků; dohlíží na provádění obchodní inspekce a inspekce v oblasti energetiky, na oblast puncovnictví a zkoušení drahých kovů i na oblast zkoušení zbraní a střeliva.

Mladá fronta

Vydavatelství Mladá fronta existuje na trhu od roku 1945 a své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém rozvoji. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro - nejprodávanější titul soustředěný na byznys a byznysmeny v České republice. Vychází každé pondělí, v elektronické verzi již v pátek večer. Pod značkou Euro vychází i celá řada dalších specializovaných titulů. Pod značkou týdeníku Euro se realizují také pravidelné odborné projekty divize Euro HUB. Odborné i společenské akce divize Euro HUB zahrnují Euro Business Breakfast, Euro Business Club, Euro Konference, Euro Regional, Euro pro export/Euro Regional pro export. Všechny akce návštěvníkům umožňují osobně potkávat odborníky a potenciální obchodní partnery z oblasti byznysu, politiky a ekonomiky na Euro HUB. Součástí týdeníku je i jeden z největších českých ekonomických webů Euro.cz. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také odborný web Finance a dalších osmnáct specializovaných online titulů, jejichž počet neustále roste. V roce 2010 byla založena divize Medical Services, která nabízí nejen kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví, ale také tradiční a významné zdravotnické tituly a vydává i odborné knihy. Součástí vydavatelství je i divize Knihy, jež na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů a patří tak mezi největší nakladatelství v zemi. Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšířilo o řadu titulů, především v segmentu auto-moto a také sportovních a hobby magazínů. V divizi Dětské tituly začal vycházet nový časopis pro nejmenší děti Puntík. Vydavatelství Mladá fronta svými produkty osloví 5 052 735 lidí v České republice.

First class

Příběh FC Nikdy nepíšu o tom, co je snadné udělat. Píšu jen o tom, co stojí za to udělat. Nikdy nepíšu nic nového. Všechno, co píšu, vlastně víme. Jen to zapomínáme. A to já nechci. Protože je to důležité. Nikdy nepíšu nazmar, podle sebe, pro sebe. Každý text, který publikuji, je odpovědí na něčí trápení, problém, žádost. Je to jako otevřený dopis, kterým odpovídám všem, kdo mají stejnou potřebu se zeptat. To je FC.

DENÍK

VLTAVA LABE MEDIA a.s. je české vydavatelství, které vydává 70 regionálních mutací Deníku, 70 regionálních týdeníků a 15 časopisů. Je právním nástupcem společností VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., a Astrosat Media s.r.o., dvou vydavatelství působících na českém mediálním trhu, zejména v oblasti tištěných médií, od roku 1992. V roce 2015 se stala vlastníkem vydavatelství Tablet Media.

ČR PLUS

Český rozhlas Plus – Když chcete vědět proč Český rozhlas Plus vám přináší analytickou publicistiku, rozhovory, reportáže, komentáře, diskuse, interaktivní pořady, aktuální dění v širších souvislostech, politiku, vědu, byznys, společnost, to nejlepší ze světových médií i sociálních sítí, renomované komentátory a vědce.

Czech Slovak Leaders

The Czech & Slovak Leaders Magazine incorporates Club Magazine and Prague Leaders Magazine. We focus on interviews with top leaders, businesses, top-level events, EU matters, lifestyle and culture since year 2001.

Madam Business

Vychází již 11. rokem! Prosperita Madam Business vstoupila na mediální trh v roce 2007 jako příloha tištěného měsíčníku Prosperita. Jde o tematicky zaměřené celky věnované především podnikatelkám a manažerkám. Tedy majitelkám firem, ať již těch největších či drobných, generálním ředitelkám, členkám vrcholového managementu i začínajícím podnikatelkám. Na stránkách Prosperity Madam Business vystupují ženy, které něco umí, které již hodně dokázaly, které mají nápady či trpělivou denní činorodou prací a vyna-lézavostí sobě vlastní obohacují život ostatních. A tojako osobnosti rozmanitých oborů – jako profesionálky v bankovnictví, vědě, informačních technologiích, potravinářství, lékařství, poradenství, na poli obchodu a marketingu, vědy a umění. Jsou to ženy, kterým se dostává zaslouženého celospolečenského uznání.

INNOVATION

Velký investiční průvodce. Innovation kombinuje lifestylová témata s odborným obsahem v oblasti investic, realit, řízení firem a lidských zdrojů. Časopis cílí na majitele firem s obratem 10 až 250 milionů korun se sídlem v pražském regionu. Pravidelným obsahem jsou také tipy na trávení volného času, sebevzdělávání nebo pěstování zálib a rozhovory s úspěšnými podnikateli, seriózní investiční poradenství, nejnovější poznatky v řízení firem, realitní projekty i pražská témata s významným podnikatelským potenciálem. Stálými rubrikami jsou mimo jiné fashion, car a sports&travel.

Parlamentní listy

TÝDEN

Marketing and Sales

Brands and Stories

První číslo Brands&Stories spatřilo světlo světa v září 2009, tedy v době, kdy se v České republice začalo mluvit o krizi. Zakladatelkou časopisu je Ing. Blanka Bukovská a časopisem Brands&Stories se rozhodla zaplnit díru na trhu, která je někde uprostřed mezi life-stylovými magazíny a jednooborovými odbornými časopisy. Brands&Stories začal vycházet jako oboustranný časopis, ve kterém měly příběhy značek zajistit vyšší čtenost odborné části „STORES“ - o kamenných obchodech. Ta měla sloužit marketérům jako inspirace od nás i ze zahraničí pro koncepty prodejen a jako zdroj informací ze všech oborů souvisejících s místem prodeje – P. O. P. marketingu, visual merchandisingu, digital signage, signmakingu a dalších. V názvu této části Stories je graficky potlačeno „i”, aby ze slova opticky vynikl pojem Stores čili obchody. Část časopisu „Brands“ - o značkách a jejich příbězích - postupně získávala stále větší oblibu a dnes tvoří hlavní část časopisu. Cílem této části Brands je zaujmout čtenáře příběhy značek, jejich filozofiemi, zajímavostmi a novinkami.

INSTINKT

BYZMAG

s-press, výjimečné ženy

Vážené čtenářky a vážení čtenáři, vybavíte si, kolik výjimečných lidí znáte? Tato kniha představuje spektrum ženských osobností, které na mnoha místech naší země vytvářejí hodnoty, zaujímají vedoucí pozice, pozitivně ovlivňují okolí, od kterého si zajistily respekt. Možná vás budou inspirovat na vaší vlastní cestě za výjimečností... Příjemné čtení přeje Mgr. Stanislava Šveňková

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK 2018

Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

ODBORNÝ GARANT

Logo - CRIF - Czech credit bureau

AUDITOR

Logo - nsg morison

PARTNEŘI

Logo - MasterCard Logo - ČESKÁ MINCOVNA Logo - TRIVI Logo - FARMAX Logo - CzechTrade Logo - Dermacol Logo - JK JITKA KUDLÁČKOVÁ Logo - BREE Logo - Auto Průhonice - autorizovaný dealer vozů Volvo Logo - TLC Logo - presentigo Logo - blue holiday Logo - Ogilvy Public Relations Logo - DHL Logo - ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR Logo - mediarex Logo - DENTALO Logo - FERTI CARE Logo - ORGANIC WINES Logo - Buddha-Bar Hotel Prague Logo - BELVEC Logo - ZÁTIŠÍ GROUP

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Logo - Franchising.cz Logo - Franchising.cz Logo - Svět Průmyslu Logo - Reg TV Logo - LIVE SIGNAL Logo - Mladá fronta Logo - First class

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Logo - Trade Logo - Age Logo - Bonuss.cz Logo - Inpublic Group Logo - A11 Logo - XANTYPA Logo - EPRAVO.CZ Logo - DENÍK Logo - ČR PLUS Logo - ČR PLUS Logo - Czech Slovak Leaders Logo - Madam Business Logo - INNOVATION Logo - Parlamentní listy Logo - TÝDEN Logo - Marketing and Sales Logo - Brands and Stories Logo - INSTINKT Logo - BYZMAG Logo - s-press, výjimečné ženy