Loading...

Jana Brabcová

O firmě:

Společnost Grafia podporuje své firemní zákazníky ve dvou základních oblastech: v komunikaci s klienty a veřejností (marketing, PR, eventy, reklamní full service) a v práci se zaměstnanci (vzdělávání, firemní kultura, vnitrofiremní výzkumy). Od roku 2005 se věnuje Grafia realizaci evropských projektů zejména v oblasti vzdělávání a zaměstnanosti. Součástí práce je tvorba vzdělávacích programů a akcí pro veřejnost (veletrh práce, Víkend otevřených ateliérů spod., projekt pro nezaměstnané S jazyky za prací...). Všechny tyto činnosti podporuje vlastní DTP studio, vydavatelská činnost a socioekonomický výzkum. Hlavním krédem je porozumění potřeb zákazníka, pružná reakce a užitečnost. V roce 2018 Grafia oslaví 25 let od svého založení.

O vítězce:

Už na mateřské jsem hledala, jak skloubit přetlak kreativity a péči o dítě. V době, kdy syn spal, tavila jsem sklo a tvořila módní doplňky, prodávala je po galeriích, oblékala vlastními výrobky rodinu a v časopisech zveřejňovala střihy a návody. Oslovil mě německý podnikatel, který věděl, že na VŠ jsem průvodcovala, a založili jsme spolu českoněmeckou cestovní kancelář. Projekt se dobře rozběhl, ale vyžadoval častou přítomnost v zahraničí. Pokud jsem chtěla být se svým tříletým synem, musela jsem najít podnikání, které umožnilo kombinovat mateřské a firemní povinnosti - v mém oboru volná místa pro matky s dětmi nebyla. Grafia vznikla v roce 1993 a byla původně zaměřená na B2B - design, marketing a tiskovou produkci. Od počátku jsem obchodovala s Německem - lokalizace zahraničních materiálů, překlady, tisk. Učili jsme se draze zaplacenými chybami. Kvalitu služeb nám určovali nároční zahraniční zákazníci - od počátku jsme najeli na vysoký standard. Později přišel požadavek firem na výuku zaměstnanců - nejprve jazyky a soft skills. Ostatně každá nová činnost byla inspirována klienty. Postupem času se Grafia  přerodila ve společnost poskytující široké spektrum užitečných služeb pro firmy i veřejnost. Jsem prezidentkou Asociace institucí vzdělávání dospělých (největší profesní organizace v ČR) a členkou Rady kraje pro rozvoj lidských zdrojů Plzeňského kraje. Jsem také autorkou komplexních projektů a publikací zaměřených na firemní kulturu, rozvoj lidských zdrojů a kariéry, trh práce, outplacement, metodiku výuky dospělých. V roce 2016 jsem obdržela čestné uznání za inovativnost, ekonomický a společenský přínos ve svém oboru v rámci ocenění Vizionáři. Ve volném čase fotografuji, cestuji , spím venku, vařím a vymýšlím nové projekty.

Fotokniha

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK 2018

Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

ODBORNÝ GARANT

Logo - CRIF - Czech credit bureau

AUDITOR

Logo - nsg morison

PARTNEŘI

Logo - MasterCard Logo - ČESKÁ MINCOVNA Logo - TRIVI Logo - FARMAX Logo - CzechTrade Logo - Dermacol Logo - JK JITKA KUDLÁČKOVÁ Logo - BREE Logo - Auto Průhonice - autorizovaný dealer vozů Volvo Logo - TLC Logo - presentigo Logo - blue holiday Logo - Ogilvy Public Relations Logo - DHL Logo - MEZINÁRODNÍ HUDEBNÍ FESTIVAL ČESKÝ KRUMLOV Logo - ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR Logo - mediarex Logo - DENTALO Logo - FERTI CARE Logo - ORGANIC WINES Logo - Buddha-Bar Hotel Prague Logo - BELVEC Logo - ZÁTIŠÍ GROUP

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Logo - Franchising.cz Logo - Franchising.cz Logo - Svět Průmyslu Logo - Reg TV Logo - LIVE SIGNAL Logo - Mladá fronta Logo - First class

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Logo - Trade Logo - Age Logo - Bonuss.cz Logo - Inpublic Group Logo - A11 Logo - XANTYPA Logo - EPRAVO.CZ Logo - DENÍK Logo - ČR PLUS Logo - ČR PLUS Logo - Czech Slovak Leaders Logo - Madam Business Logo - INNOVATION Logo - Parlamentní listy Logo - TÝDEN Logo - Marketing and Sales Logo - Brands and Stories Logo - INSTINKT Logo - BYZMAG Logo - s-press, výjimečné ženy