Loading...

Chtěla jsem dostat na trh kvalitní rawfood jídlo

20.06.2019

 

Společnost Lifefood založila Tereza Havrlandová před téměř 13 lety. V rozhovoru prozradila, jak se jí podařilo proniknout a uspět na více jak 30 zahraničních trhů po celém světě.

 

Co Vás přivedlo k založení společnosti Lifefood?

Tím hlavním impulsem, který mě přiměl k založení Lifefood byl sen. Sen o tom, že na regálech obchodů bude k dostání pořádné jídlo v té opravdové rawfood kvalitě, ze skutečných ingrediencí a bez škodlivých látek. Za rozjetím mého byznysu tak nestály žádné složité tabulky tak, jak to dnes vidíme u celé řady společností.

O jaké Vaše výrobky je největší zájem?

Takovým naším největším hitem jsou určitě tyčinky Lifebar. Jsou ručně vyráběny z těch nejlepších tepelně nezpracovaných bio surovin při teplotě do 42 °C, díky čemuž si uchovávají maximum přirozených výživných látek. Živá kvalita plodin je zachována během celého výrobního procesu, od pěstování surovin až po výslednou tyčinku. Naši zákazníci si pak také velmi oblíbili sušené krekry a chipsy.

Vaše produkty jsou k dostání ve více než 30 zemích. Jak se Vám povedlo expandovat do celého světa? Co je pro úspěch v zahraničí podle Vás klíčové?

Základem byla účast na celé řadě velkých zahraničních veletrhů zaměřených na BIO. A co je pro úspěch za hranicemi v naší branži klíčové? Určitě je skvělá chuť, vysoká kvalita, pěkné moderní obaly. Samozřejmě, za tím vším je spousta práce, bez níž uspět nelze.

Vyrábíte stále v České republice?
Ano, stále vyrábíme v České republice. Ačkoli jsme začínali v centru Prahy, zájem o naše produkty a růst společnosti nás „donutil“ se přesunout. Veškerá produkce tak pochází z naší vlastní výrobny v Praze-Běchovicích.

Řada podnikatelů si v dnešní době stěžuje na nedostatek pracovníků. Pozorujete tento „trend“ i u vás? Jak s ním případně „bojujete“?

Nedostatek lidí je problém, který se týká i nás. Nicméně musím říci, že s ním nijak cíleně nebojujeme. Snažíme se dlouhodobě vytvářet takové prostředí, které je pro lidi zajímavé zejména tím, že jejich práce dává smysl a cítí se v ní dobře.

Jaké máte plány v horizontu následujících pěti let?
Tím hlavním úkolem, který před sebou momentálně vidím, je stabilizovat se na trhu, který je aktuálně hodně divoký.

Další články

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK 2019

Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

Auditor

Logo - ESOP

Hlavní partner

Logo - Microsoft
Logo - Vodafone
Logo - Generali Česká pojišťovna
Logo - DAQUAS

Partneři

Logo - Mastercard
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - FARMAX
Logo - Auto Průhonice - autorizovaný dealer vozů Volvo
Logo - presentigo
Logo - OGILVY
Logo - ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR
Logo - Mediarex
Logo - FERTI CARE
Logo - ZÁMEK LOUČEŇ
Logo - WESTRANS DĚČÍN
Logo - INCA COLLAGEN
Logo - FRESH CATERING
Logo - 201 CONSULTING
Logo - KLIMSZ
Logo - USSPA
Logo - KETO DIET
Logo - BEWIT

Partneři slavnostního dne

Logo - Volvo Car Czech Republic s.r.o.
Logo - Arabella Fashion
Logo - Český Granát

PARTNEŘI PROJEKTU 2020

Logo - Franchising.cz
Logo - ČIANEWS
Logo - Svět Průmyslu
Logo - Reg TV
Logo - TRADE NEWS
Logo - Age
Logo - Inpublic Group
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - MLADÁ FRONTA
Logo - FIRST CLASS
Logo - DENÍK
Logo - ČR PLUS
Logo - CZECH & SLOVAK LEADERS
Logo - MADAM BUSINESS
Logo - TÝDEN
Logo - BRANDS & STORIES
Logo - INTERVIEW
Logo - S-PRESS
Logo - PREMIUM MEDIA GROUP