Loading...

JAROSLAVA - módní značka

26.09.2018

AKAD. MAL. JAROSLAVA PROCHÁZKOVÁ

JAROSLAVA

Jak byste charakterizovala značku JAROSLAVA?

Značka JAROSLAVA se zabývá úpletovou módou, specifickou pro náročnou klientelu, která má zájem o nadčasový styl čistoty designu, výraznou barevnost a kvalitní zpracování. Typickým znakem je výrazná silueta, jednoduchost, elegance, která obsahuje praktickou podobu pohodlnosti. Při výrobě používá kvalitní italské příze, většinou přírodní s příměsí elastických vláken, což zaručuje elastické, nemačkavé a praktické vlastnosti každé řady. Každá kolekce (Jaro/Léto, či Podzim/Zima) se skládá z mnoha prvků, jejichž kombinacemi vzniká nekonečně dlouhá řada různých outfitů vhodných jak pro běžné používání, tak i pro slavnostnější momenty. Velmi důležitou součástí služeb je zakázková tvorba modelů, které JAROSLAVA vytváří klientkám přímo na míru dle individuálních představ a požadavků.

Co je pro Vás při tvorbě kolekcí tou největší inspirací?

Život, pocit z krásných prožitků, emotivní zážitek z hudby, zajímavý ton hlasu, řeč ptáků, hudba velkoměsta, ticho burácející z oceánu, lidská poťouchlost, člověčí velkorysost, barevnost světské krásy…

Jaká móda je mezi Vašimi zákazníky nejpopulárnější? Dá se to nějak specifikovat?

Vždy je velmi populární novinka jakéhokoliv druhu – nová kolekce je ojedinělá také použitím revoluční technologie zpracování úpletu ve fázi konfekčního zakončení, kdy lze oděv používat z lícové i z rubové strany. Dva typy výstřihů potom umožnují používaní oděvu jak zepředu, tak i zezadu. Znamená to, že koupí jednoho kusu dostane zákazník čtyři plnohodnotné varianty využití jednoho oděvu. 

Co považujete za svůj největší úspěch v podnikání?

Jsem výtvarnice, absolvovala jsem dvě nejlepší vysoké školy v oboru oděvního výtvarnictví a designu /VŠUP – v Praze, Saint Martin`s School of Art v Londýně/, nemám žádné ekonomické vzdělání, svůj business si řídím sama – tedy čistě intuitivně – letos máme 10. výročí fungování studia v Lucerně. Dost dobrý, že?

Jak byste zhodnotila módní vkus a styl oblékání českých žen a mužů? Jak se postupem doby mění?

Nerada hodnotím, necítím se k tomu být dostatečně vybavená. Zastávám názor, že každý si sám pro sebe vytváří svůj styl, ve kterém si lebedí, ve kterém se cítí dobře, a tudíž i vypadá dobře.

 

 

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK 2018

Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

ODBORNÝ GARANT

Logo - CRIF - Czech credit bureau

AUDITOR

Logo - nsg morison

PARTNEŘI

Logo - MasterCard Logo - ČESKÁ MINCOVNA Logo - TRIVI Logo - FARMAX Logo - CzechTrade Logo - Dermacol Logo - JK JITKA KUDLÁČKOVÁ Logo - BREE Logo - Auto Průhonice - autorizovaný dealer vozů Volvo Logo - TLC Logo - presentigo Logo - blue holiday Logo - Ogilvy Public Relations Logo - DHL Logo - ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR Logo - mediarex Logo - DENTALO Logo - FERTI CARE Logo - ORGANIC WINES Logo - Buddha-Bar Hotel Prague Logo - BELVEC Logo - ZÁTIŠÍ GROUP

HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Logo - Franchising.cz Logo - Franchising.cz Logo - Svět Průmyslu Logo - Reg TV Logo - LIVE SIGNAL Logo - Mladá fronta Logo - First class

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

Logo - Trade Logo - Age Logo - Bonuss.cz Logo - Inpublic Group Logo - A11 Logo - XANTYPA Logo - EPRAVO.CZ Logo - DENÍK Logo - ČR PLUS Logo - ČR PLUS Logo - Czech Slovak Leaders Logo - Madam Business Logo - INNOVATION Logo - Parlamentní listy Logo - TÝDEN Logo - Marketing and Sales Logo - Brands and Stories Logo - INSTINKT Logo - BYZMAG Logo - s-press, výjimečné ženy