Loading...

Jana Brabcová

O firmě:

Společnost Grafia podporuje své firemní zákazníky ve dvou základních oblastech: v komunikaci s klienty a veřejností (marketing, PR, eventy, reklamní full service) a v práci se zaměstnanci (vzdělávání, firemní kultura, vnitrofiremní výzkumy). Od roku 2005 se věnuje Grafia realizaci evropských projektů zejména v oblasti vzdělávání a zaměstnanosti. Součástí práce je tvorba vzdělávacích programů a akcí pro veřejnost (veletrh práce, Víkend otevřených ateliérů spod., projekt pro nezaměstnané S jazyky za prací...). Všechny tyto činnosti podporuje vlastní DTP studio, vydavatelská činnost a socioekonomický výzkum. Hlavním krédem je porozumění potřeb zákazníka, pružná reakce a užitečnost. V roce 2018 Grafia oslaví 25 let od svého založení.

O vítězce:

Už na mateřské jsem hledala, jak skloubit přetlak kreativity a péči o dítě. V době, kdy syn spal, tavila jsem sklo a tvořila módní doplňky, prodávala je po galeriích, oblékala vlastními výrobky rodinu a v časopisech zveřejňovala střihy a návody. Oslovil mě německý podnikatel, který věděl, že na VŠ jsem průvodcovala, a založili jsme spolu českoněmeckou cestovní kancelář. Projekt se dobře rozběhl, ale vyžadoval častou přítomnost v zahraničí. Pokud jsem chtěla být se svým tříletým synem, musela jsem najít podnikání, které umožnilo kombinovat mateřské a firemní povinnosti - v mém oboru volná místa pro matky s dětmi nebyla. Grafia vznikla v roce 1993 a byla původně zaměřená na B2B - design, marketing a tiskovou produkci. Od počátku jsem obchodovala s Německem - lokalizace zahraničních materiálů, překlady, tisk. Učili jsme se draze zaplacenými chybami. Kvalitu služeb nám určovali nároční zahraniční zákazníci - od počátku jsme najeli na vysoký standard. Později přišel požadavek firem na výuku zaměstnanců - nejprve jazyky a soft skills. Ostatně každá nová činnost byla inspirována klienty. Postupem času se Grafia  přerodila ve společnost poskytující široké spektrum užitečných služeb pro firmy i veřejnost. Jsem prezidentkou Asociace institucí vzdělávání dospělých (největší profesní organizace v ČR) a členkou Rady kraje pro rozvoj lidských zdrojů Plzeňského kraje. Jsem také autorkou komplexních projektů a publikací zaměřených na firemní kulturu, rozvoj lidských zdrojů a kariéry, trh práce, outplacement, metodiku výuky dospělých. V roce 2016 jsem obdržela čestné uznání za inovativnost, ekonomický a společenský přínos ve svém oboru v rámci ocenění Vizionáři. Ve volném čase fotografuji, cestuji , spím venku, vařím a vymýšlím nové projekty.

Fotokniha

OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK 2019

Ocenění Českých Podnikatelek stojí na Vaší straně. Vnímáme Vaše potřeby, hledáme řešení a poskytujeme informace a inspiraci.

Auditor

Logo - ESOP

Hlavní partner

Logo - Microsoft
Logo - Vodafone
Logo - Česká pojišťovna
Logo - DAQUAS

Partneři

Logo - Mastercard
Logo - ČESKÁ MINCOVNA
Logo - FARMAX
Logo - CzechTrade
Logo - Auto Průhonice - autorizovaný dealer vozů Volvo
Logo - presentigo
Logo - OGILVY
Logo - ASOCIACE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ ČR
Logo - Mediarex
Logo - FERTI CARE
Logo - ZÁMEK LOUČEŇ
Logo - WESTRANS DĚČÍN
Logo - INCA COLLAGEN
Logo - FRESH CATERING
Logo - 201 CONSULTING
Logo - KLIMSZ
Logo - USSPA
Logo - BIOPEKÁRNA ZEMANKA
Logo - KETO DIET

Partneři slavnostního dne

Logo - Volvo Car Czech Republic s.r.o.

Hlavní Mediální partneři

Logo - Franchising.cz
Logo - ČIANEWS
Logo - Svět Průmyslu
Logo - Reg TV
Logo - MLADÁ FRONTA
Logo - FIRST CLASS

Mediální partneři

Logo - TRADE NEWS
Logo - Age
Logo - Inpublic Group
Logo - EPRAVO.CZ
Logo - DENÍK
Logo - ČR PLUS
Logo - CZECH & SLOVAK LEADERS
Logo - MADAM BUSINESS
Logo - INNOVATION
Logo - TÝDEN
Logo - BRANDS & STORIES
Logo - INSTINKT
Logo - S-PRESS
Logo - PREMIUM MEDIA GROUP